O Mnie
Spodziewasz się, że za chwilę będę składać wyświechtane obietnice o najwyższej jakości, puste gwarancje satysfakcji i zapewnienia o innowacyjności? Nie tym razem. To nie jest kolejna notatka pisana od szablonu, a zaproszenie do poznania mnie i mojego zawodu. Mam na imię Patryk, teksty piszę już od dzieciaka, a profesjonalnym copywritingiem zajmuję się od 2017 roku. Początkowo była to forma dorobienia kilku groszy na studiach, by odciążyć rodziców i móc sobie pozwolić na sobotnie wyjścia ze znajomymi. Po drodze zaliczyłem przygodę z etatową pracą w sektorze finansowym, która - delikatnie mówiąc - nie sprawiała mi satysfakcji. Dziś mogę o sobie powiedzieć, że z zawodu jestem szczęśliwym człowiekiem: praca jest jednocześnie moim hobby, a każdego dnia spotykam sympatycznych ludzi, którzy decydują się na współpracę ze mną. Choć czasem ciężko jest zachować work-life balance, to lubię copywriting i cieszę się, że mogę być częścią projektu moich Klientów. Tych samych Klientów, z którymi nierzadko utrzymuję relacje pozabiznesowe: wspólny lunch czy wyjście na squasha to jedna z satysfakcjonujących części mojej pracy.
Jako copywriter kieruję się pewnymi zasadami i regułami, które w skrócie można zdefiniować jako KUNSZT:
- K jak Kreatywność - każde zlecenie traktuję jako wyjątkowe, nowe wyzwanie i mimo wcześniejszych realizacji w podobnym zakresie, przekazuję niepowtarzalną i unikalną treść;
- U jak Umiejętne komunikowanie - coś, co można nazwać “zgrabnym przelewaniem myśli na papier”, czyli posługiwanie się atrakcyjną w odbiorze i w pełni zrozumiałą formą językową;
- N jak Nienaganny język - choć każdemu z nas zdarza się literówka lub czeski błąd, to finalny tekst cechuje się wysoką jakością, biegłością w dziedzinie ortografii, stylistyki oraz interpunkcji;
- S jak Samodyscyplina - w każde powierzone zlecenie angażuje 100% zdobytych umiejętności, jednocześnie konsekwentnie przygotowuję treści zgodnie z naszymi ustaleniami;
- Z jak Znajomość tematu - niektóre zagadnienia znam biegle, o innych pierwszy raz słyszę, ale dzięki sprawnemu i kompleksowemu researchowi przygotuję wartościowy tekst na większość tematów;
- T jak Troska o efekt - jeśli oczekujesz pewnych rozwiązań, które w moim odczuciu nie będą najlepszym wyborem, to zakomunikuję to, proponując bardziej dopasowaną alternatywę;
Misją mnie jako copywritera jest przygotowanie treści, które będą trafną odpowiedzią na Twoje potrzeby. Chcę, by Twoje produkty same się sprzedawały, Twoja strona internetowa generowała wiele unikalnych odsłon, a Twoje blogi czytało się z przyjemnością. Choć nie zawsze jest to łatwe zadanie, to zawsze znajdę sposób, by przygotować dla Ciebie ciekawe i wartościowe treści. Wizja osiągania celu to przede wszystkim współpraca: podczas gdy Ty opowiadasz mi o swojej branży i firmie, ja aktywnie słucham, analizuję i dopytuję, badając potrzeby i wyszukując odpowiednie rozwiązania. Poszukuję tych środków, które przybliżą nas do celu i sugeruję rozwiązania, pamiętając jednak, że ostateczne zdanie należy do Ciebie. Nie zakładam jednej, uniwersalnej strategii, bo wiem, że indywidualny i niepowtarzalny charakter podmiotów nie pozwala ustalić ścisłych ram postępowania. Zamiast utartych ścieżek i powtarzalnych schematów, stawiam na otwarty umysł, chęć zrozumienia drugiej osoby i wykonania powierzonej mi pracy w sposób możliwie kreatywny i profesjonalny. Czego dokładnie możesz ode mnie oczekiwać? Koniecznie sprawdź zawartość zakładki “Oferta”, a w przypadku wątpliwości rzuć okiem na FAQ. Pamiętaj, że cały czas jestem do Twojej dyspozycji, a sposoby na porozumienie się ze mną zostawiam pod hasłem Kontakt